ورود
ثبت


پنجشنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار

برگزاری همایش زندگی زیباست

یکشنبه, 22 مهر 1397 13:24 نوشته شده توسط کاربر روابط عمومی اخبار

در نهمین روز مهرماه نیروگاه میزبان یکی از همکاران بازنشسته بود که در همایشی تحت عنوان "زندگی زیباست" از غلبه بر عادات بد می گفت و زیبایی هایی زندگی را روایت می کرد. زیبایی هایی که با یک تصمیم مردانه محقق می شود و کاری می کند کارستان .

حمیدرضا سلبی از زندگی پر فراز و نشیبش می گوید: از روزها و شبهای سختی که از سر گذرانده است . صحبت های تاثیر گذاری که ازعمق جان بر می آید و لاجرم بر دل می نشیند. از ویرانگری یک عادت بد، از رفتارهای غیر منطقی خودش، از یک لحظه تلخ با ثمرات شیرین، از هفده سال وقف خودش برای کمک به کسانی که مانند او در دام یک عادت بد قرار دارند .

سلبی هفده سال است بر اعتیادش غلبه کرده است . یک روز میهمان نیروگاه است و در جمع صمیمی بیش از 150 نفر از همکاران از مصائب اعتیاد می گوید. از آنچه بر سر خودش و خانواده اش آمده است . از تاثیر منفی ای که بر روی کارش داشته است . از رابطه ای که با خانواده اش خراب شده است . اما در یک لحظه تلخ اما حیاتی وقتی حقیقت عریان و زشت اعتیاد را در قالب جملاتی از دخترش می شنود، متحول می شود و همان لحظه تصمیم به ترک می گیرد. فرآیندی سخت و دشوار و سراسر رنج که از دل آن ققنوس زاده می شود و امروز با افتخار از هفده سالی می گوید که نه تنها اعتیاد ندارد بلکه زندگی خودش را وقف کمک به درمان هم دردانی دیگر می کند.

اگر چه حرف هایش را گاهی با بغض می گوید اما سربلند است. یادآوری روزهای مرارت بار گذشته و صبر و استقامتی ویژه که به گفته خودش فقط با یاری خدا بوده است. در تمام لحظات بحرانی که پشت سرگذاشته است فقط نام خدا بوده که قوت قلبش بوده است و از حق نمی گذرد و می گوید همسرم در تمام زندگی یار و یاورم بوده و هست .

امروز حمیدرضا سلبی افتخار است برای خودش، خانواده اش، همکارانش و در پایان صحبت هایش با تشویق های مکرر و شور انگیز همکاران از روی سن پایین می رود و در جمع صمیمی همکارانی که دوره اش کرده اند قرار می گیرد.

خوانده شده 650 بار

ارسال نظر

اطلاعات تماس

آدرس : اصفهان ، کیلومتر 8 بزرگراه آزادگان، نیروگاه شهید محمد منتظری

تلفن : 33802567-031

نمابر : 33802603-031

info@montazeri-ccpp.ir